fs: 7th gen prokit+stock shocks - Honda Accord Forum : V6 Performance Accord Forums
Ribbon Banner

Go Back   Honda Accord Forum : V6 Performance Accord Forums > V6P MARKETPLACE > CLASSIFIEDS
Register FAQ Members List Calendar Mark Forums Read Insurance
V6Performance.net is the premier Honda Accord Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old May 12th, 2005, 03:06 PM   #1
can't go lower...FML
 
as2222's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,125
fs: 7th gen prokit+stock shocks

selling my 7th gen prokits + the stock shocks on my car. i've had my car for about a year now but the prokits are about 3 months old. shoot me some prices. getting coilovers so dont need these anymore. I want to pull out my shocks directly cuz it's cheaper than to pull out the springs. Local only. btw, located in SO CAL.


as2222 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old May 12th, 2005, 04:04 PM   #2
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 355
lol...good luck selling.....just do the work yourself Austin...don't spend money to install stuff or remove it...go spend 15 bucks on a haynes or helm if you think it's daunting and make sure to torque everything...1-2 hours and call it a day
Wht2kAccord is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old May 12th, 2005, 09:07 PM   #3
can't go lower...FML
 
as2222's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,125
haha, im planning on getting the NEX coilover system and planning on installing that on my own.. so i dont wanna deal with the eibachs for now.. actually, lemme just say 100 bucks for stock shocks and eibach prokit. if you guys think it's too high.. then tell me cuz i dont know what to quote.
as2222 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old May 13th, 2005, 02:37 AM   #4
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 355
haha good shet...100 bucks for this set-up is cheap cheap cheap...the eibachs alone are 100....someone pick these up...

also...that exhaust looks awesome...dang I want to hear it and ride in it in person....maybe I'll be in Fullerton one of these days when I decide to go hit up good ole OKC for church...my home church, but been slacking and not going these days

Last edited by Wht2kAccord; May 13th, 2005 at 02:40 AM..
Wht2kAccord is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old May 13th, 2005, 09:14 AM   #5
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 303
would u ship?
blkcoupe is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old May 13th, 2005, 02:25 PM   #6
can't go lower...FML
 
as2222's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,125
LOCAL first.. if not, i'll pull these out and maybe decide to ship. getting my coils in 2 weeks so ya guys gotta wait.
as2222 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old May 13th, 2005, 02:38 PM   #7
Registered User
 
hysuper's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 54
you got pm, as2222
hysuper is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply


Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Honda Accord Forum : V6 Performance Accord Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:
Chapter
Choose your AV6 Chapter Location
Ride
What do you drive?
Insurance
Please select your insurance company (Optional)

Log-in


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On