7th Gen COUPE, Custom 2tone SUEDE/Leather SEATS!!!! - Honda Accord Forum : V6 Performance Accord Forums
Ribbon Banner

Go Back   Honda Accord Forum : V6 Performance Accord Forums > V6P MARKETPLACE > CLASSIFIEDS
Register FAQ Members List Calendar Mark Forums Read Insurance
V6Performance.net is the premier Honda Accord Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old July 26th, 2005, 08:57 PM   #1
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
Talking 7th Gen COUPE, Custom 2tone SUEDE/Leather SEATS!!!!

ok ill trade you my Front and Rear seats for your STOCK front and rear seats + $180.00 ....this is a great deal...your seats must be BLACK leather!

These are custom two tone grey suede and black leather (oe)...they will match the rest of your stock interior perfectly (since the top half of the car is grey)

PROFESSIONALY done by KREATIVE interiors (they do show cars/magizine coverage cars)

South cali only! i wont ship these out...

Selling because im in the process of redoing my whole interior as you can see.





Last edited by mQike; July 27th, 2005 at 12:26 AM..
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Old July 27th, 2005, 12:25 AM   #2
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
bumppp
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 01:05 AM   #3
Eccenpix
 
Eccen's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: Los Alamitos, CA
Posts: 1,862
Dang Mike! you really are getting red interiors huh..
I'm telling you mang you gotta go blue!!
Eccen is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
 
Old July 27th, 2005, 01:31 AM   #4
keepin' it OG
 
Join Date: Nov 2003
Location: Los Angeles
Posts: 10,187
Send a message via AIM to Kiet
go blue.
__________________


KIET

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Kiet is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 02:00 AM   #5
Registered User
 
Ursus's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: Los Angeles/San Diego
Posts: 653
Send a message via AIM to Ursus
sup Mike saw your car on Camino Real in Arcadia the other day!! very nice man! but wait... Red interior w/ that Candy Blue?? Me = Confused
Ursus is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 08:14 AM   #6
aka XXXXXXXXXXXXXXX
 
Greenman03's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: Yuma
Posts: 489
Send a message via AIM to Greenman03
Someone buy these from him! He is a legit seller.
Greenman03 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 08:56 AM   #7
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
dont worrrrrrry i know what im doing. lol
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 09:42 AM   #8
DJ2000
 
AxisAccord's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Chicago Heights
Posts: 2,715
Quote:
Originally Posted by mQike
dont worrrrrrry i know what im doing. lol
going to do red sparco milanos in suede? That would look good
AxisAccord is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 02:04 PM   #9
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
yo buy me lol
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 02:17 PM   #10
hmmm...
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 922
Send a message via AIM to 7thgenaccd
damn mike...too bad its not blue suede...
7thgenaccd is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 04:35 PM   #11
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 581
whats the deal with shipping on this, im very interested
JPAccord is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 07:02 PM   #12
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
i cant ship, no time...just basicly looking for someone local to just stright swap me with realz quick....$150...new price.
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 08:28 PM   #13
Registered User
 
bad03accord's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 207
Send a message via Yahoo to bad03accord
Quote:
Originally Posted by mQike
i cant ship, no time...just basicly looking for someone local to just stright swap me with realz quick....$150...new price.
I want them and can swap...but i have the black cloth seats, not leather.
bad03accord is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 10:41 PM   #14
hmmm...
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 922
Send a message via AIM to 7thgenaccd
mike...is the 150 including the swap labor or wat...i do have leather seats, but not in the best condition...
7thgenaccd is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 27th, 2005, 10:47 PM   #15
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
well all it takes it just unbolting it...i dont really care about the conditon of the front seats...just as long as the sides of the rear seats look presentable (center is ganna be changed) ill hit u up on AIM
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 12:38 AM   #16
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 463
yo mike, i've seen ur ride on car domain....awesome work yo....keep up with whatever ur doing now.....FREE BUMP!
hobbes235 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 08:27 AM   #17
hmmm...
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 922
Send a message via AIM to 7thgenaccd
yea..i know its a bolt on and stuff, but how bout the power seat? my rear seats are fine, no one really sits in them, are your seats wrinkled or anything?

Last edited by 7thgenaccd; July 28th, 2005 at 08:30 AM..
7thgenaccd is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 02:29 PM   #18
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
tha front passenger seat has a lil tear that i circled in the pic....its not THAT bad...it didnt go through the leather and when u use leather cleaner it shines like new...how did it get there? i have no clue....theres a plug at the bottom of the seat where u just plug it in and out...yhup my seats are Heated/Power seats =] so 150 is a great deal...i paid a grand extra at the dealer for leather!
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 04:32 PM   #19
KNIGHTRIDER
 
sunnyincali's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: UPLAND
Posts: 1,237
Send a message via AIM to sunnyincali Send a message via Yahoo to sunnyincali
yes that is what MIke does best throw his money down the drain on his car cuz he cant make up his mind on what he wants to do with it.

By the way for those who dont know JDM, blue exterior with red interior is all JDM, blue sued is would be more "show" and not JDM. Mike better go with gold rims too if he knows what is good for him

By the way I'm Sunny for those of you dont know me, he is my only rival in the 7th gen accord scene right now, till Tony comes out from MIA. I will post pics of the car after my paint job then Mike and I will battle it out...
sunnyincali is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 04:47 PM   #20
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 350
fuk dude i should have let you check out my seats last nite, i mite wanna switch, i got some scratches in the middle seat area, if you switching that part out, it should be coo, jackin 300$ from me in a week bro if i do it. Its EX leather seats on i4, i think they are the same except the middle, v6 has those little holes in the middle. Im pritty sure my sides are nice and clean, just some fukn ppl gotten in my car, prolly their belts scartchd it or somethin in the middle area. Bascially i will trade you if my seats are in good enuf condition, let me kno.
RentsDidntBuyIt is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 04:52 PM   #21
V6 -> I4 -> I6
 
HwaNi.J30A-C's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Portland, OR
Posts: 2,936
Send a message via AIM to HwaNi.J30A-C
damn. bump for awesome buy.
HwaNi.J30A-C is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 06:40 PM   #22
hmmm...
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 922
Send a message via AIM to 7thgenaccd
well if the driver's seat doesnt really have any wrinkles or cracks I think I'll take em...As for the heating and stuff, i dont care since my leather rite now has no heating..BUt, wat do u guys think of these seats in a blue car? kinda weird? I just want them ecause my driver's seat is kinda messed up with all the wrinkles
7thgenaccd is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 07:21 PM   #23
can't go lower...FML
 
as2222's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,125
wouldn't match with blue imo. i would sooo take these if i wasn't in korea.. T.T
as2222 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 28th, 2005, 10:58 PM   #24
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163


heres how red interior looks on a blue car for you people that keep asking me why...

if you were to look at my car as a WHOLE from outside then you would realize how the red interior is a nice touch (brings out the red big brakes, full red tails, emblems, etc...)

IMO blue interior would just look TOO much and funny...only other color that could pull it off would be Grey, but then that just looks to stock.
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old July 29th, 2005, 10:02 PM   #25
Registered User
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 579
Is anyone selling black leather seats?
accord5speed is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old August 3rd, 2005, 12:06 AM   #26
Registered User
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 1,915
Quote:
Originally Posted by mQike


heres how red interior looks on a blue car for you people that keep asking me why...

if you were to look at my car as a WHOLE from outside then you would realize how the red interior is a nice touch (brings out the red big brakes, full red tails, emblems, etc...)

IMO blue interior would just look TOO much and funny...only other color that could pull it off would be Grey, but then that just looks to stock.


nice touch. I agree that the blue would be too much and kinda odd looking. Sorta like the new s2000 that is suzuka blue and has blue seats.. it's just too much blue.. red seats, with red accents, yet the dash and a few things are still black would make a nice interior. Good choice.
lilazngrl4o8 is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Old August 3rd, 2005, 12:29 AM   #27
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,163
Quote:
Originally Posted by lilazngrl4o8
nice touch. I agree that the blue would be too much and kinda odd looking. Sorta like the new s2000 that is suzuka blue and has blue seats.. it's just too much blue.. red seats, with red accents, yet the dash and a few things are still black would make a nice interior. Good choice.
thanks...i like a girl with good taste lol
mQike is offline   Reply With Quote Quick reply to this message
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply


Quick Reply
Message:
Options

Register Now

In order to be able to post messages on the Honda Accord Forum : V6 Performance Accord Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.
User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.
Password:
Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.
Email Address:
Chapter
Choose your AV6 Chapter Location
Ride
What do you drive?
Insurance
Please select your insurance company (Optional)

Log-in


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On