Eerst moet ik me verontschuldigen, nadat ik de bloktag met een plat bestand heb schoongemaakt zodat ik het kon lezen, heb ik een J35A5 blok, geen A3 blok zoals ik dacht, verdomde corrosie.
Hoe dan ook, ik zal morgen nog steeds foto's plaatsen van de J32A3 die precies hetzelfde is als een J30A4/5 en de J35A5 voor de lol. Ik zou graag nog steeds foto's willen zien van een J30A1 en J32A2 en indien mogelijk een J35A3.
Zoals vermeld in de top post van deze pagina door 02AV6, nee, de J35A5 zal ook niet op de 7e generatie worden vastgeschroefd, dus dat is uit, PCH kwam hier op de harde manier achter $$$$. Ook praat hij over het gebruik van de Oddessy-inwendige delen om op te boren tot 3,5L, hoewel deze de klus klaren en goedkoper zijn, gebruik ik de 06 Pilot-krukas en 07 Ridgeline-drijfstangen, dit zijn dezelfde onderdelen als gebruikt in een 04-06 MDX en zijn van billet gesmeed, niet poedergesmeed zoals de oddessy en J30A4/5 drijfstangen, dus dit zijn sterkere opties dan de oddesy-onderdelen (zeker beter voor FI-toepassingen).
Ook een ander item dat kan worden toegevoegd aan de lijst als je naar een 20 mm brede distributieriemtoepassing gaat zoals de J30A4/5, J32A3 zijn de nieuwe 07TL-S holle nokken, deze hebben een veel grotere VTec-duur en zijn meer dan een pond lichter dan standaard massieve nokken, ze lijken ook gesmeed te zijn, ik heb een idee hoe ik A1/A2 timing setups kan retrofitten om de 20MM brede riem te accepteren, ik heb alleen een motor nodig om hem op te monteren om hem mee te testen.