Accord V6 Forum banner
81 - 100 of 796 Posts
Discussion starter · #81 ·
DeadDoc said:
Cóż, celem jest obniżenie CR na tyle, aby zwiększyć doładowanie. 11+ może w zakresie powiedzmy 15-20.
Aby zwiększyć doładowanie tak wysoko, potrzebujesz niestandardowych kutych elementów wewnętrznych z CR 9.0:1, ogromnych wtryskiwaczy i innego FPR wraz z przyzwoitym FMU.
 
Discussion starter · #82 · (Edited)
Cocoa said:
Skończyłem z J35A4...właśnie przyszedł dzisiaj......
Więc teraz tylko tłoki RL i jestem gotowy?
Tak, tłoki i pierścienie '05 RL.

Cocoa said:
czy głowice j32a2 pasują do bloków 02+ j35 bez problemów z prześwitem zaworów? Wciąż trochę boję się iść z CR 11:1 ze 125 strzałami podtlenku azotu....
Głowice J32 pasują do bloku J35, ale musisz zmodyfikować tłoki Odyssey, w przeciwnym razie twoje zawory J32 zostaną wygięte.

allmotor_2000 działa na CR 10,5:1 z doładowaniem 6psi, co nie jest dużo mniejsze niż 11:1 i jest w porządku z 200whp ponad standard z prawidłowym strojeniem. Jeśli martwisz się wysokim CR, masz 2 opcje: zmodyfikuj tłoki Odyssey do ~ 10,25:1 lub zdobądź wtrysk H20 z 11:1

Cocoa said:
Ponadto, czy 6-biegowa skrzynia biegów z CLS naprawdę pasuje do bloku J35A4? Ponieważ to jest ścieżka, którą podążam....
Wątpię, ponieważ ten blok jest przeznaczony do automatycznej skrzyni biegów. Sprawdź to jednak w swoim warsztacie. Jeśli chcesz 6MT, lepiej idź z kompletną wymianą CL-S 6MT lub kup CL-S 6MT i ciesz się ;)
 
Discussion starter · #83 ·
Sprawdź zdjęcia tych tłoków 3.5, a także różnicę w rozmiarze zaworów, które zamieściłem na stronie 2, aby zorientować się, jaki jest potrzebny prześwit ;)
 
02AV6 said:
Istnieją również różnice w wałach korbowych/korbowodach dla 3.5, a także blokach. Odkryłem, że 03-04 MDX i '05 Odyssey nie pasują
Nie zgadzam się. Co nie pasuje???
*
Używam wału korbowego 03-04 mdx w mojej budowie, co jest solidną, kutą stalową rzeczą o pięknie. (niedawno pokryty czymś "tym") 01-02 mdx to odlewany wał korbowy, dlatego istnieje różnica 300 - 400,00 między wałami korbowymi.
*
Korbowody między silnikami 3.5, niezależnie od roku, będą wymienne, chyba że zmieniła się średnica czopa korbowodu i/lub łożyska głównego i nie sądzę, żeby tak było. Długość korbowodu 3.5 jest taka sama niezależnie od tego, który to rok. 05 i nowsze 3.5 używają korbowodów z metalu proszkowego, które moim zdaniem są do bani w porównaniu do kutych korbowodów, które znajdziesz w niektórych 03-04 mdx 3.5. (to sama w sobie sztuczka) Reszta jest odlewana. Dla producentów samochodów to zyski, korbowody z metalu proszkowego są tańsze, ponieważ wymagają mniej obróbki.
*
Jeśli chodzi o tłoki, używam niestandardowych tłoków turbo 9.0:1. Nic w tych tłokach nie przypomina standardowych, poza średnicą. Gniazda pierścieni i rozmieszczenie sworzni są w pełni niestandardowe, podobnie jak kieszenie zaworów, które zostały pogłębione dla specjalnych wałków rozrządu.
*
Tylko słowo o tłokach dla tych, którzy zapuszczają się w świat strokerów. Jeśli używasz głowic cls, będziesz musiał zmodyfikować standardowe kieszenie zaworów na standardowych tłokach.
*
Powodzenia z tym wszystkim, powinno wyjść ciekawie ze wszystkimi różnymi podejściami.
 
Discussion starter · #85 · (Edited)
thinjim said:
Nie zgadzam się. Co nie pasuje???
*
Używam wału korbowego mdx 03-04 w mojej konstrukcji, co jest solidną, kutą stalową rzeczą o pięknie. (niedawno pokryty czymś "tym") 01-02 mdx to odlewany wał korbowy, dlatego istnieje różnica 300 - 400,00 między wałami korbowymi.
*
Pręty między silnikami 3.5, niezależnie od roku, będą wymienne, chyba że zmieniła się średnica czopa pręta i/lub łożyska głównego i nie sądzę, żeby tak było. Długość pręta 3.5 jest taka sama niezależnie od tego, jaki jest rok. 05 i wyżej 3.5 używają prętów z metalu proszkowego, które moim zdaniem są do bani w porównaniu do kutych prętów, które znajdziesz w niektórych 03-04 mdx 3.5. (to sama w sobie sztuczka) Reszta jest odlewana. Dla producentów samochodów to zyski, pręty z metalu proszkowego są tańsze, ponieważ wymagają mniej obróbki.
Tom,
Kupiłem kompletny blok 04 MDX i nie pasuje do naszej skrzyni biegów, a ten kuty wał korbowy ma zupełnie inny kształt (krótki) w porównaniu do Odyssey '01-02, więc porzuciliśmy tę opcję. Sprzedałem ten blok i dostałem goły blok '03 CL-S i NOWY wał korbowy 02 Odyssey, który będzie pasował wraz z prętami/łożyskami i tłokami '05 RL do prześwitu zaworów typu S na głowicach.
Ten wał korbowy '02 Odyssey ma taką samą długość jak wał korbowy typu S, w którym umieszczasz koło pasowe wału korbowego, podczas gdy wał korbowy '04 MDX jest znacznie krótszy i nie nadaje się do bloku typu S według mojego warsztatu. Dlatego nie widzę, jak można zamontować i uruchomić wał korbowy '04 MDX w swoim, nawet jeśli jest manualny. Czy Twój warsztat zmontował wał korbowy/pręty MDX na Twoim bloku? I zakładam, że używasz bloku CL-S 6, prawda?
 
02AV6 said:
Tom,

Kupiłem kompletny blok 04 MDX i nie pasuje on do naszej skrzyni biegów, a ten kuty wał korbowy ma zupełnie inny kształt (krótki) w porównaniu do Odyssey '01-02, więc porzuciliśmy tę opcję. Sprzedałem ten blok i dostałem goły blok '03 CL-S i NOWY wał korbowy 02 Odyssey, który pasuje wraz z korbowodami/łożyskami i tłokami '05 RL dla prześwitu zaworów typu S na głowicach.

Ten wał korbowy '02 Odyssey ma taką samą długość jak wał korbowy Type S, gdzie umieszczasz koło pasowe wału korbowego, podczas gdy wał korbowy '04 MDX jest znacznie krótszy i nie nadaje się do bloku Type S według mojego warsztatu. Dlatego nie widzę, jak możesz zamontować i uruchomić wał korbowy '04 MDX w swoim, nawet jeśli jest manualny. Czy Twój warsztat złożył wał korbowy/korbowody MDX w Twoim bloku? I zakładam, że używasz bloku CL-S 6, prawda?
blok cls 01-03 i blok mdx 01-02, podstawowy blok bez wnętrzności, mają ten sam odlew i numer części honda. masz rację co do punktów mocowania skrzyni biegów, które są inne w 03-04 mdx. wał korbowy z 03-04 mdx, według mojego mechanika, pasuje do bloku, którego używam, czyli bloku cls. Nie mam problemu z tym dopasowaniem, ale zastanawiam się nad tym.
 
Discussion starter · #87 ·
thinjim said:
blok cls 01-03 i blok mdx 01-02, podstawowy blok bez elementów wewnętrznych, mają ten sam odlew i numer części Hondy. masz rację, że punkty mocowania skrzyni biegów są różne w mdx 03-04. wał korbowy z mdx 03-04, według mojego konstruktora, pasuje do bloku, którego używam, czyli bloku cls. nie mam problemu z tym dopasowaniem, ale zastanawiam się.
Zgadza się, możesz użyć bloków '01-02 Odyssey lub '01-02 MDX lub '01-02 CL-S.
A wał korbowy '03-04 MDX pasuje do bloku '01-03 CL-S, jednak nie zadziała, ponieważ jest za krótki, aby założyć koło pasowe CL-S wraz z paskiem (według mojego warsztatu). Moi ludzie próbowali i nie zadziałało, dlatego zastanawiam się, czy twój blok jest zmontowany w celu potwierdzenia?
Dlatego zdecydowałem się na '02-04 Odyssey (ten sam numer części) dla wału korbowego/korbowodów/łożysk z blokiem CL-S (lepsze tuleje), ponieważ długość wału korbowego jest identyczna.
 
Discussion starter · #88 ·
Jeśli chcesz, opublikuję tutaj korbę, której używam, ze wskazaniem długości, żebyś zobaczył, o czym mówię ;)
 
02AV6 said:
Zgadza się, możesz użyć bloków '01-02 Odyssey lub '01-02 MDX lub '01-02 CL-S.
A wał korbowy '03-04 MDX pasuje do bloku '01-03 CL-S, jednak nie zadziała, ponieważ jest za krótki, aby założyć koło pasowe CL-S wraz z paskiem (według mojego warsztatu). Moi ludzie próbowali i nie zadziałało, dlatego zastanawiam się, czy Twój blok jest zmontowany w celu potwierdzenia?
Dlatego zdecydowałem się na '02-04 Odyssey (ten sam numer części) dla wału korbowego/korbowodów/łożysk z blokiem CL-S (lepsze tuleje), ponieważ długość wału korbowego jest identyczna.
Cóż, jeśli mój doradca/konstruktor popełnił błąd, będzie musiał znaleźć rozwiązanie, takie jak użycie konfiguracji koła pasowego i paska 3.5. Myślę, że przejdę przez ten most w najbliższej przyszłości. System koła pasowego/paska w mdx nie może tak bardzo różnić się od cl. Może to problem, jaki mieli niektórzy z mocowaniem klimatyzacji, które wyrównuje klimatyzację do koła pasowego. Może należy użyć osłony 3.5? Wyślij mi zdjęcie swojego wału korbowego, sprawdź swoją wiadomość prywatną.
*
tak, opublikuj zdjęcie wału korbowego, wyślij mi swój e-mail, wyślę Ci zdjęcie mojego wału korbowego i opublikuję je razem. Czy możesz również uzyskać pomiar długości swojego wału korbowego? (ani tego w twoich spodniach) hehe
 
Discussion starter · #90 ·
Zrobię ;)
 
Discussion starter · #91 ·
Umieściłem twoje zdjęcie obok mojego, a mój Odyssey zmierzył 1 5/8" (zauważ czerwone linie) tam, gdzie montujesz koło pasowe wału korbowego. Spróbuj zmierzyć swoje i daj mi znać, ale dla mnie twoje wygląda na krótkie. Pełna długość mojego wału korbowego zostanie zmierzona późnym popołudniem (w warsztacie).
 
Discussion starter · #92 · (Edited)
Przy okazji, użyję wtryskiwaczy '04 S2K (370cc) vs CL-S (270cc) i będę używał tylko E-Manage. Pasują bezpośrednio do szyny paliwowej CL-S bez żadnych modyfikacji. Od lewej do prawej: honda s2000, cl-s
Image
A Vortech SFMU zastąpi CT FPR dla lepszej regulacji paliwa i niższego ciśnienia paliwa (patrz wykres) przy około 7 psi.
Image
 
:bowdown: dla twojej wiedzy. Wiesz, ile tysięcy dolarów właśnie zaoszczędziłeś ludziom dzięki temu wątkowi. Teraz nie muszą wydawać pieniędzy na badania i rozwój, próbując dowiedzieć się, co do czego pasuje. To świetne rozwiązanie dla osób chcących dokonać wymiany. Doskonałe :up:
 
Discussion starter · #95 ·
Kolejna rzecz, która właśnie do mnie dotarła - tłoki CL-S (10,5:1 CR) mogą być używane z zamianą 3,5, które kształtem przypominają '05 RL (11,0:1), ale kopuła jest nieco krótsza, a więc mniejsze CR.

Lub ci, którzy chcą mniejsze CR, niech zdobędą tłoki Odyssey (10,0:1 CR) i zmodyfikują je pod kątem prześwitu zaworów CL-S (zakładając, że używane są głowice J32A2).
 
Discussion starter · #96 ·
Dzięki, tak, ten wątek jest bardzo pomocny przy przyszłych zamianach 3.5
 
02AV6 said:
Kolejna rzecz, która właśnie do mnie dotarła - tłoki CL-S (10,5:1 sprężania) mogą być używane z zamianą 3,5, które kształtem przypominają '05 RL (11,0:1), ale kopuła jest nieco krótsza, a więc mniejsze sprężanie.

Albo ci, którzy chcą mniejsze sprężanie, kupują tłoki Odyssey (10,0:1 sprężania) i modyfikują je pod kątem luzu zaworowego CL-S (zakładając, że używane są głowice J32A2)
Jeśli wał korbowy, którego używam, jest krótszy, to w porządku, nadal jest używany w j35 w mdx, więc przypuszczam, że będę musiał użyć tego, co jest używane z przodu tego silnika i stamtąd dokonać regulacji dla ustawienia paska.

Tłoki cls to dobry pomysł, ale czy położenia sworzni są takie same?

Dzięki za zdjęcia porównawcze, idę do warsztatu i rano zrobię trochę pomiarów. Dzięki Serge!
 
Discussion starter · #98 ·
Tak, lokalizacje sworzni są takie same w tłokach CL-S. Daj mi znać numery na twoim wale korbowym, a ja je opublikuję do porównania.
 
Discussion starter · #99 ·
Och tak, kredyt Vortech należy do TAG za to, że spróbował jako pierwszy ;) :up2:
 
81 - 100 of 796 Posts