02AV6 said:
Istnieją również różnice w wałach korbowych/korbowodach dla 3.5, a także blokach. Odkryłem, że 03-04 MDX i '05 Odyssey nie pasują
Nie zgadzam się.
Co nie pasuje???
*
Używam wału korbowego 03-04 mdx w mojej budowie, co jest solidną, kutą stalową rzeczą o pięknie. (niedawno pokryty czymś "tym") 01-02 mdx to odlewany wał korbowy, dlatego istnieje różnica 300 - 400,00 między wałami korbowymi.
*
Korbowody między silnikami 3.5, niezależnie od roku, będą wymienne, chyba że zmieniła się średnica czopa korbowodu i/lub łożyska głównego i nie sądzę, żeby tak było. Długość korbowodu 3.5 jest taka sama niezależnie od tego, który to rok. 05 i nowsze 3.5 używają korbowodów z metalu proszkowego, które moim zdaniem są do bani w porównaniu do kutych korbowodów, które znajdziesz
w niektórych 03-04 mdx 3.5. (to sama w sobie sztuczka) Reszta jest odlewana. Dla producentów samochodów to zyski, korbowody z metalu proszkowego są tańsze, ponieważ wymagają mniej obróbki.
*
Jeśli chodzi o tłoki, używam niestandardowych tłoków turbo 9.0:1. Nic w tych tłokach nie przypomina standardowych, poza średnicą. Gniazda pierścieni i rozmieszczenie sworzni są w pełni niestandardowe, podobnie jak kieszenie zaworów, które zostały pogłębione dla specjalnych wałków rozrządu.
*
Tylko słowo o tłokach dla tych, którzy zapuszczają się w świat strokerów. Jeśli używasz głowic cls, będziesz musiał zmodyfikować standardowe kieszenie zaworów na standardowych tłokach.
*
Powodzenia z tym wszystkim, powinno wyjść ciekawie ze wszystkimi różnymi podejściami.