Accord V6 Forum banner

Op zoek naar prestatie-upgrades voor een Honda Accord 3.0L V6 uit 2007

654 views 2 replies 3 participants last post by  empo8711  
#1 ·
Hallo allemaal, ik weet niet veel over auto's, behalve de basisterminologie, maar de laatste tijd ben ik gefascineerd door auto's en prestatie-upgrades en andere dingen van die aard. Ik bezit een 2007 Honda Accord 3.0L v6 en ik heb overwogen mijn auto qua motor te upgraden, maar ik weet niet waar ik moet beginnen of hoe ik moet beginnen. Als iemand tips of kennis heeft die hij wil delen, zou ik het meer dan dankbaar zijn om van iemand met ervaring te horen, of zelfs als je maar een beetje weet, zou ik het geweldig vinden om van jullie te horen, bedankt bij voorbaat.

#3 ·
Nou, je kunt beginnen met een aantal High Flow Pre-Cat spruitstukken en een downpipe, ook wel een J-pijp genoemd, die op je standaard of aangepaste uitlaatsysteem past.
Dan zou je ook je luchtinlaat kunnen aanpassen... Streep dat voorlopig maar weg. Je zou ofwel je fabrieksfilter kunnen vervangen door een K&N-filter of een nieuw koudeluchtsysteem kunnen installeren, maar houd er rekening mee dat het mogelijk is om water door het luchtfilter aan te zuigen, wat natuurlijk niet goed is.
En dan lol zou je grotere brandstofrails kunnen installeren die waarschijnlijk afgesteld moeten worden voor de ECU.