Accord V6 Forum banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
447 Posts
Discussion Starter #1
Well, this is how my weekend went. I had my wheels for sale on eBay, when I was approached by Kevin (k.heiner) via PM. He wanted the wheels and tires, and I was in no hesitation to pass that up, since he lives in California. No need for shipping.

He lives out in the Sacremento area, which is about 2 1/2 hours from me. I agreed to meet in in Turlock which is about 1 1/2 hours from me NORTH. We met and exchanged items and went on our way... I then noticed Danny (supaflyjae) had a Neuspeed supercup kit for sale.... JUST WHAT I WAS LOOKING FOR!

I then left Turlock and headed to Anahiem, Ca to meet up with him... MAN THAT WAS A LONG DRIVE! :)

Anyhow, I got home around 4am and the next morning.... I had to install them! :D





It was a HOT day! 109!





Also for Father's day... The wife bought me a new JACK!


Awesome day!!! I'm getting the EVO II Exhaust next.





Sal
 

·
Your V6P Snake Champion
Joined
·
1,301 Posts
Good story! 4am?? lol I like hearing the details of how people go out of there way to get things.nice suspension setup..But what does it look like off a lift?
 

·
oSCaR
Joined
·
4,919 Posts
wow! thats dedication right there! I need some since I have like 10 things I need to get installed, theyre just sitting in my room collecting dust... and my car still looks the way it did since day one... :p

NexsoN said:
pics with it done?

btw im in so cal now
wtf? what part, come install my half-din unit! lmao
 

·
Registered
Joined
·
447 Posts
Discussion Starter #6
Well, my wife and I didn't get there until about 11pm. Danny and I were pretty much spent... We should get chapters made on this site and have a meet. I don't mind meeting in SoCal at all.

I ran a car club called SHOCal (www.officialshocal.com) and we have meets in SoCal all the time!

Anyhow, name a time and place... and I'll be there.

PS. I will get pics of it on the ground here soon. I wanna get the camber kit in and the alignment done before I do that though.





Sal
 

·
Registered
Joined
·
78 Posts
Haha Pic #4 >> priceless

Sal I can't wait to see pics of how its going to look on the car. How do you like the ride so far? Any issues with the install?

I think my suspension is pretty much settled so I need to post some pics of my car too.

BTW guys, those TL wheels look HAWT on his car... pictures don't do it justice at all. When you see it in person you just can't take your eyes off it...
 

·
Registered
Joined
·
447 Posts
Discussion Starter #8
Thanks Danny... Naw the install was a piece of cake. Did it in about 3 hours all four. Now I think I can get it done in about 2! :) My strong points are Suspension and brakes... I love em! I do well in Engine and transmission too...

But anyhow, I knew you'd love that pic. Reason why I posted it!

But serious on this meet, I'd like to meet up with some of you guys for sure.

Anyhow, thanks for the comments! By the time we get a meet going, I'll have the Greddy Exhaust on that Biatch! :)

Thanks again guys!






Sal
 

·
-Brian
Joined
·
8,607 Posts
v6_ccord_2k5 said:
wow! thats dedication right there! I need some since I have like 10 things I need to get installed, theyre just sitting in my room collecting dust... and my car still looks the way it did since day one... :p



wtf? what part, come install my half-din unit! lmao

hahah i was in los angelos for the past couple of days, i stayed in west covina, i actually just got home this morning, from flying all night! ha


anyhow..picS?
 

·
J35 6Spd
Joined
·
6,107 Posts
sweet suspension but not a big fan of the caliper paint job, im seeing overspray on the pad and rotor in the 5th pic

sick wheels though too
 

·
Registered
Joined
·
447 Posts
Discussion Starter #11
06NighthawkAV6 said:
sweet suspension but not a big fan of the caliper paint job, im seeing overspray on the pad and rotor in the 5th pic

sick wheels though too
Yeah I know... I touched it up that day too. I just was too lazy to get some masking paper. LOL

I'm planning on getting a big brake kit here soon, so I'm not too worried about these brakes ;)




Sal
 

·
hella flush
Joined
·
7,225 Posts
nice suspension and pics
damn u drove all the down just to pick some konis?
too crazy haha
 

·
Registered
Joined
·
447 Posts
Discussion Starter #14
stupidaznmunkey said:
dude - lets have a friggin meet! im like 25 min from west co! :D

*EDIT* nevermind you went home :(
I can always come back! :) You'll come to find... I'm crazy like that.
 
1 - 15 of 15 Posts
Top