Accord V6 Forum banner

1 - 20 of 126 Posts

·
hella flush
Joined
·
7,225 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
i am getting out of the shoe game, so i am selling some of my kicks. ive been on the forums for a while now, so people can vouch for me. my shoes are legit, and they are not fake. looking to sell these shoes not looking for any trades. i will take more pics if you are serious about purchasing my shoes. located in riverside on weekdays and hacienda/rowland heights on the weekend. will ship shoes for $15 more. thanks again, and here are pics!!!

btw if you dont know anything about shoes, please dont comment on the shoe prices. thanks again. shoe heads understand.

UPDATED!!! price drop!

new released black and white nike sbs
size: 10
condition: DS, comes with og box and laces
starting offer: 80
BIN: 100




st patrick nike sbs
size: 10
condition 9/10 comes with og box
starting offer: 90
BIN: 140



miamis nike sbs (some rare kicks!)
size: 10
condition: DS comes with og box and laces
starting offer: 200
BIN: 250



prods easter edition
size: 9.5
condition: 8/10 comes with og box and laces
starting offer: 20
BIN: 60



send helps sbs
size: 9.5
condition: 8.5/10 comes with og box
starting offer: 140
BIN: 210




jrods 2
size: 9.5
condition: 8/10 comes with og box and laces
starting offer: 40
BIN: 90



piet mondrians sbs
size: 9.5
condition: DS comes with og box and laces
starting offer: 80
BIN: 115

 

·
Ty
Joined
·
1,115 Posts
wow you are in the shoe game! thats a lot of nice shoess.
 

·
hella flush
Joined
·
7,225 Posts
Discussion Starter #6
damn tim those hawaii's look tempting
hit me up lol

i would love to take the miamis but i just bought two pairs of sb highs lol...needa chill for a second
yeah i understand.

wow you are in the shoe game! thats a lot of nice shoess.
yes, pick some up ;]

take some better pictures fool. none of that blurry garbage. LOL! Next time take them sober!
shut up! lol
 

·
hella flush
Joined
·
7,225 Posts
Discussion Starter #10

·
Pew Pew Pew
Joined
·
1,462 Posts
oooo black n white sbs... i dont have money for shoes!!! lol
 

·
Registered
Joined
·
412 Posts
What does BIN mean? Hmmm i'm gonna think about those black SB's...I'll let you know by tomorrow but not sure when i'm free to pick them up cause i'm not that far...sgv to be exact. How often were those black ones worn?
 

·
hella flush
Joined
·
7,225 Posts
Discussion Starter #20
BIN= buy it now
and black ones are DS. dead stock. never worn brand new. lol
im actually in riverside on the weekdays, but i can meet you up. im located in hacienda heights.
 
1 - 20 of 126 Posts
Top