Accord V6 Forum banner

Ik heb dubbele limo tint, heeft iemand anders super donkere ramen?

73K views 64 replies 49 participants last post by  ernna44  
#1 ·
Ik heb 2 lagen %5 tint op mijn achterruiten. In het begin had ik maar 1 laag 5% tint op de achterruiten, maar ik vond het overdag nog steeds te licht. Ik merkte dat mensen nog steeds relatief goed in mijn auto konden kijken en als ze hun gezicht tegen het glas hielden, konden ze zien wat ik in mijn auto had.

Dus ik heb een 2e laag 5% tint op mijn achterruit en de 2 kleine ramen aangebracht, nu kun je zelfs overdag met je gezicht tegen het glas niets meer zien in de achterkant van mijn auto en 's nachts, zelfs als je een zaklamp pakt en erin schijnt en dan je gezicht ertegenaan houdt, is het bijna onmogelijk om erin te kijken. Ik vind het erg fijn, want ik kan al mijn rommel achterin bewaren zonder me zorgen te hoeven maken dat mensen het zien, ik kan zelfs mijn garmin gps daar achterin op de achterbank in het zicht gooien en je kunt het helemaal niet zien. Zelfs 's nachts met de lichten in de auto (bijv. kaartverlichting, interieurverlichting, dashboardverlichting) aan, merk je nauwelijks dat ze aan staan, tenzij je echt heel goed kijkt, mijn radarverklikker hoog geplaatst en die kun je 's nachts ook helemaal niet zien,

Het enige probleem is dat het erg moeilijk is om naar buiten te kijken, vooral 's nachts, maar nu ik eraan gewend ben, is het helemaal geen probleem meer.

Mijn voorkanten zijn 30%,

Heeft iemand anders hier dubbele limo-tint?

#11 ·
Waarom zou je je veiligheid en de veiligheid van anderen in gevaar brengen met zo'n donkere tint? Ik begrijp dat het warmte blokkeert, maar er zijn andere alternatieven die net zoveel blokkeren, maar zonder je veiligheid in gevaar te brengen en zonder de constante angst om lastiggevallen te worden door agenten vanwege de tint.

Ik heb een zomer in Taiwan gewoond en IEDEREEN had een limo-tint omdat het nodig was. Zelfs dan kun je NIETS zien!

#14 ·
Waarom zou je je veiligheid en de veiligheid van anderen in gevaar brengen met zo'n donkere tint? Ik begrijp dat het de warmte blokkeert, maar er zijn andere alternatieven die net zoveel blokkeren, maar zonder je veiligheid in gevaar te brengen en zonder de constante angst om lastig gevallen te worden door agenten over de tint.

Ik heb een zomer in Taiwan gewoond en IEDEREEN had een limo-tint omdat het nodig was. Zelfs dan kun je NIETS zien!
ik denk dat het compromis van veiligheid relatief is......
Ik beschouw mezelf als een goede bestuurder, beter dan veel bestuurders die helemaal geen tint hebben, ja, het maakt het moeilijker om te zien, maar als je daar rekening mee houdt, zou het je veiligheid niet echt significant in gevaar moeten brengen...als je een echt goede bestuurder bent

ook een 2e laag limo-tint maakte een enorm verschil qua warmte, tenminste voor mij,

#19 ·
Ik heb 2 lagen %5 tint op mijn achterruiten. In het begin had ik maar 1 laag 5% tint op de achterruiten, maar ik vond het nog steeds te licht, in ieder geval overdag. Ik merkte dat mensen nog steeds relatief goed in mijn auto konden kijken en als ze hun gezicht tegen het glas hielden, konden ze zien wat ik in mijn auto had.

Dus ik voegde een 2e laag 5% tint toe aan mijn achterruit en de 2 kleine ramen, nu kun je zelfs overdag met je gezicht tegen het glas niets zien in de achterkant van mijn auto en 's nachts, zelfs als je een zaklamp neemt en erin schijnt en dan je gezicht ertegenaan houdt, is het nog steeds bijna onmogelijk om erin te kijken. Ik vind het erg fijn, omdat ik al mijn rommel achterin kan bewaren zonder me zorgen te hoeven maken dat mensen het zien, ik kan zelfs mijn garmin gps daar achterin op de achterbank in het zicht gooien en je kunt het helemaal niet zien. Zelfs 's nachts met de lichten in de auto (bijv. kaartverlichting, interieurverlichting, dashboardverlichting) aan, merk je ze nauwelijks op, tenzij je echt heel goed kijkt, mijn radardetector hoog geplaatst en die kun je 's nachts ook helemaal niet zien,

het enige probleem is dat het erg moeilijk is om naar buiten te kijken, vooral 's nachts, maar nu ik eraan gewend ben, is het helemaal geen probleem.

Mijn voorkanten zijn 30%,

Heeft iemand anders hier dubbele limo tint?
Ik had volledige limo tint, rondom, inclusief bestuurders- en passagiersportieren, op een vorige auto. Zal het nooit meer doen. Kon 's nachts niet uit de auto kijken. Ik moest de ramen naar beneden draaien om bochten te maken en/of mijn hoofd uit het raam steken om achteruit te rijden. Niet erg veilig.

Het bleek dat mijn broer met de auto reed op een bewolkte, bewolkte dag, rond 15.00 uur, en voor een pick-uptruck reed die ongeveer 50 mph reed en de auto total loss verklaarde. Gelukkig raakte de vrachtwagen hem precies op het linker voorwiel. Verder naar achteren en het zou hem gedood hebben. De pick-uptruck had geen koplampen aan en vanwege de tint zag mijn broer de truck nooit aankomen . . . tint als je wilt, maar het is niet voor niets illegaal. Ziet er cool uit, maar is niet veilig. Ik zou het niet doen of het iemand aanbevelen. :nono:

#28 ·
Twee lagen van 5% tint zijn in feite en praktisch gezien een verduisterd raam.

Bij de eerste laag komt 5% van het zichtbare licht door (95% van het zichtbare licht wordt geblokkeerd).

Dan komt die 5% van het zichtbare licht op de tweede laag, en nog eens 95% van het licht wordt geblokkeerd.

Je krijgt effectief een tint van 5% * 5% = 0,25% (een kwart van een procent).

Een tintclassificatie van 0,25% is in feite een verduisterd raam. :)